Czwartek, 21.11.2024, Online Piątek, 22.11.2024, PGE Narodowy (Warszawa)
Chcesz zostać wolontariuszem, prelegentem lub sponsorem Data Science Summit?
Początki Data Science Summit sięgają 2014 roku, kiedy to odbyło się pierwsze spotkanie społeczności Data Science Warsaw. To popularność tych cyklicznych meetupów przyczyniła się do decyzji o organizacji pierwszej edycji konferencji, a jej sukces do kolejnych. Obecnie DSS to największa w Polsce społeczność skupiona wokół obszaru *data*.
Data Analyst
Data Scientist
AI / ML Researcher
AI / ML Developers
MLOps / DataOps
Cloud Engineer
MLOps / DataOps
Big Data / Data Platforms Engineer
Business Intelligence Specialist
Managers in IT / Data / Compliance areas
CDO, CTO, CIO
...i wszystkich innych pracujących w obszarach analizy, przetwarzania i wizualizacji danych
* dla wybranych pakietów
Na wydarzeniu spotkasz i posłuchasz najlepszych specjalistów z Polski i zagranicy.
Online
Czwartek, 21.11.2024
dostępnej dla zalogowanych użytkowników.
Onsite
Piątek, 22.11.2024
Centrum Konferencyjne
al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
wejście / wjazd bramą nr 1 od al. Zielenieckiej
Na wydarzeniu spotkasz pracodawców oraz dostawców produktów i usług IT / data science, którzy bezpośrednio przybliżą Ci profile swoich firm i opowiedzą o ofertach.
Brzmi interesująco?
Sprawdź i porównaj dostępne pakiety.
Masz pytania?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Od 2005 wspieramy polską społeczność IT / data science w rozwoju. Jesteśmy nie tylko organizatorem, ale również inicjatorem wielu znaczących wydarzeń skierowanych do profesjonalistów i studentów z branży, takich jak: Warszawskie Dni Informatyki, Data Science Summit, The Hack Summit, Ya!vaConf, MS Tech Summit, Targi Pracy IT oraz wielu meetupów. Pomagamy również organizować konferencje IT i data science firmom / organizacjom zainteresowanym tego typu działaniami.
Data Science Warsaw to największa społeczność data science w Polsce, z siedzibą w Warszawie. Jesteśmy organizacją non-profit działającą na rzeczy wymiany myśli i wiedzy na temat data science, inżynierii danych i tzw. sztucznej inteligencji. Naszym celem jest dyskusja o narzędziach, technologii i możliwościach biznesowych związanych ze zbieraniem, przetwarzaniem i wizualizacją danych, jak również uczeniem maszynowym i uczeniem głębokim.
Data Science Summit to wydarzenie dla każdego związanego lub zainteresowanego bardzo szeroko pojętym obszarem danych - od od ML / AI, poprzez analizę i przetwarzanie (w tym Big Data), zagadnienia implementacyjne, aż po wizualizację (BI) i tematykę zarządczą.
Data Science Summit to przede wszystkim dużej skali konferencja z obszaru danych. Konferencji towarzyszy także szereg innych elementów i atrakcji, w tym:
⚬ branżowe targi usług i pracy Data Science Expo,
⚬ wieczorne spotkania networkingowe – preparty i afterparty,
⚬ matchmaking (dostępne dla uczestników wybranych pakietów) - dedykowana funkcjonalność na platformie wydarzenia umożliwiająca nawiązywanie kontaktów pomiędzy uczestnikami wydarzenia i indywidualny czat online.
Wydarzenie będzie mieć formułę zarówno stacjonarną, jak i online. Pierwszego dnia (czwartek, 21.11) konferencja i Expo odbędą się online, w koncie uczestnika na dedykowanej platformie. Drugi dzień (piątek, 22.11) będzie odbywał się stacjonarnie na PGE Narodowym w Warszawie – tam też będzie można posłuchać wszystkich wystąpień ze ścieżek onsite oraz odwiedzić stoiska stacjonarnych wystawców. Elementy wydarzenia, w tym poszczególne wystąpienia online i onsite są od siebie całkowicie niezależne i odrębne. Treści onsite nie są dostępne dla uczestników online i odwrotnie. Wyłącznie uczestnicy pakietów online + onsite otrzymują dostęp do całego wydarzenia, w tym wszystkich jego wystąpień.
W takim wypadku stacjonarna część wydarzenia odbędzie się w innym terminie lub online – na co, w razie potrzeby, jesteśmy w pełni gotowi.
W Agendzie, przy każdej prelekcji, znajduje się informacja w jakiej formie jest ona prezentowana – Online Live, Online VoD lub stacjonarnie (w takim wypadku podany jest numer sali). Ponadto przy każdej ścieżce znajduje się informacja o tym w jakiej formie jest ona realizowana.
Prelekcje prowadzone są w języku polskim lub angielskim. Informacja o języku poszczególnych wystąpień jest dostępna w Agendzie.
Tak, Wszystkie wystąpienia części online transmitowane na żywo oraz wystąpienia w ramach ścieżki Main Stage części onsite zostaną nagrane. Nnagrania z wystąpień na żywo, tak jak wszystkie nagrania udostępniane w modelu VoD, będzie można obejrzeć w koncie uczestnika, po zalogowaniu. Dostępność nagrań zależy od wybranego pakietu:
⚬ Pakiet Basic Online - 3-miesięczny dostęp do nagrań wystąpień wyłącznie części online, brak dostępu do nagrań części stacjonarnej
⚬ Pakiet Basic Onsite - Brak dostępu do nagrań
⚬ Pakiety Basic Onine+, Standard oraz Exec - 3-miesięczny dostęp do wszystkich nagrań bez ograniczeń
Nagrania udostępniane są pod warunkiem zgody prelegenta. Organizator zastrzega prawo do nieudostępnienia wybranych nagrań bez podania przyczyny.
Zwykle udostępniamy nagrania do 2 tygodni po konferencji. Zawsze informujemy o tym emailowo.
Dostęp do wszystkich prezentacji VoD oraz nagrań wystąpień, które były prezentowane na żywo przysługuje przez 3 miesiące od daty publikacji tych nagrań.
W przypadku wystąpień transmitowanych na żywo online będzie istniała możliwość zadania pytań prelegentom na czacie na żywo. W przypadku wystąpień VoD – w sekcji z komentarzami pod nagraniem prelekcji. Podczas części stacjonarnej, po każdej prelekcji przygotowaliśmy sesję round tables, gdzie będzie można zadać pytania i porozmawiać bezpośrednio z prelegentem po jego wystąpieniu.
Zarejestrować można się do dnia wydarzenia lub do wyczerpania się miejsc (liczba biletów w poszczególnych pulach i pakietach, zarówno na część online jak i onsite, jest ściśle ograniczona).
Tak, istnieje możliwość zakupu pakietów uprawniających do dostępu do nagrań VoD po terminie wydarzenia. Pakiety te nie obejmują jednak gift-bagów i innych benefitów oferowanych uczestnikom podczas wydarzenia, a limit czasowy dostępu do nagrań VoD to 3 miesiące liczone od terminu wydarzenia/publikacji nagrań a nie od daty zakupu.
W rejestracji należy wybrać opcję „Kupuję dla kilku osób”, a następnie wybrać odpowiednią liczbę pakietów (jeden pakiet dla jednej osoby). Po opłaceniu zamówienia, otrzymasz kody zaproszeń, które następnie należy przekazać osobom, dla których przeznaczone mają być bilety.
Każdy uczestnik wydarzenia musi założyć indywidualne konto użytkownika – tylko w ten sposób otrzyma dostęp do platformy, na której odbywa się część online wydarzenia oraz będzie mógł pobrać imienne zaproszenie uprawniające do wejścia na część stacjonarną. W celu utworzenia konta należy przejść proces rejestracji, podając na pierwszym kroku kod z zaproszenia otrzymany od osoby, która opłaciła bilet. Po wpisaniu kodu z zaproszenia, cena odpowiedniego pakietu zostanie zredukowana i dana osoba będzie mogła utworzyć konto w wybranym pakiecie bez ponoszenia kosztów.
Kod rabatowy można wykorzystać w rejestracji na stronie https://dssconf.pl/registration.html. Na pierwszym kroku rejestracji, na dole strony, należy zaznaczyć opcję „posiadam kod z zaproszenia”, a następnie wpisać i zatwierdzić kod. Po zatwierdzeniu kodu ceny pakietów, w ramach których obowiązuje kod zostaną odpowiednio zredukowane.
Istnieje możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności. Po złożeniu zamówienia i zakończeniu rejestracji napisz email na adres hello@dssconf.pl. Ponieważ obsługa ta jest całkowicie manualna, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 49 zł.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura imienna na osobę prywatną. Faktura VAT na podmiot prowadzący działalność gospodarczą dostępna jest wyłącznie po wybraniu opcji "kupuję na firmę" przy wyborze pakietu.
Tytuł na dokumencie sprzedaży (niezależnie od wybranych opcji) to "Udział w konferencji Data Science Summit". Jeśli potrzebujesz umieścić dodatkowe adnotacje na dokumencie sprzedaży, podczas rejestracji znajdziesz pole na ich wpisanie.
Fakturę wystawia:
Fundacja Academic Partners
Kwitnąca 6/46
01-926 Warszawa
NIP: 118-20-88-939
Osoby posiadające status studenta, które nie ukończyły jeszcze 24 r.ż. mogą otrzymać zniżkę 50% na zakup biletu Basic Onsite lub Basic Online+ (rozszerzony o nagrania części Onsite). Zniżka liczona jest od aktualnej ceny danego pakietu i obowiązuje wyłącznie w przypadku zakupu prywatnego.
W celu otrzymania zniżki i weryfikacji statusu studenta prosimy o kontakt pod adresem hello@dssconf.pl.
Bilet zakupiony ze zniżką studencką może być wykorzystany wyłącznie przez osobę, która dokonała zakupu i której dane znajdują się na dokumencie sprzedaży. Nie istnieje możliwość zakupu biletu ze zniżką studencką na podmiot prowadzący działalność gospodarczą.
Koszulki i bluzy, zarówno wchodzące w skład pakietu, jak i zakupione jako opcja dodatkowa, można odebrać podczas wydarzenia stacjonarnego.
W przypadku braku możliwości odbioru osobistego podczas wydarzenia, w wyjątkowych przypadkach przewidujemy możliwość odebrania koszulki / bluzy, w innym terminie, w miejscu wskazanym przez Organizatora na terenie Warszawy.
Stacjonarna część wydarzenia (konferencja, Data Science Expo) odbędzie się w centrum Warszawy, w Centrum Konferencyjnym PGE Narodowego, al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1. Ze względu na obostrzenia dokładny adres może ulec jednak zmianie (w takim przypadku będziemy informować o tym uczestników drogą emailową).
Wszystkie elementy online wydarzenia (dostęp do transmisji na żywo, nagrań VoD, czatu na żywo, wirtualnej hali wystawienniczej Data Science Expo) dostępne będą dla zalogowanych użytkowników na dedykowanej platformie.
Dokładne godziny trwania wydarzenia podamy bliżej terminu.
Dla uczestników pakietów Standard oraz Exec lunch dostępny jest w ramach wybranego pakietu konferencyjnego. Uczestnicy pozostałych pakietów mogą dokupić lunch jako opcję dodatkową.
Tak, każdy uczestnik konferencji otrzymuje imienny certyfikat poświadczający udział w wydarzeniu. Certyfikat będzie dostępny do pobrania po wydarzeniu w Koncie Uczestnika.
Nie, aby wejść na Data Science Expo musisz się zarejestrować i pobrać bezpłatną wejściówkę (pakiet Expo dostępny w Rejestracji). Podczas stacjonarnej części wydarzenia bilety sprawdzane są przy wejściu. Z kolei, aby wziąć udział online, musisz mieć aktywne konto, które założysz rejestrując się.
Stoiska wystawców będą zlokalizowane na korytarzu przy salach prezentacyjnych oraz dostępne online (dostęp po zalogowaniu w Koncie Użytkownika).
W preparty i afterparty mogą wziąć udział uczestnicy wybranych pakietów, Wystawcy i Prelegenci wydarzenia.
Matchmaking to dedykowana Uczestnikom i Partnerom wydarzenia funkcjonalność mająca na celu umożliwienie nawiązywania kontaktów, wymianę wiadomość i umawianie spotkań pomiędzy korzystającymi z niej użytkownikami. Jest ona dostępna na oficjalnej platformie wydarzenia, dla zalogowanych użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia.
Profil Publiczny to Twoja wizytówka, na podstawie której inni użytkownicy będą mogli zadecydować o chęci nawiązania z Tobą kontaktu. Możesz utworzyć go podczas rejestracji lub po zalogowaniu w Koncie Uczestnika na platformie wydarzenia. Będzie on widoczny wyłącznie dla zalogowanych użytkowników, którzy również korzystają z Matchmaking'u i utworzyli swój własny Profil Publiczny.
Wydarzenie organizowane jest przez Fundację Academic Partners.